Restitutiebeleid

Retourzendingen

Is het gekochte item niet helemaal wat je in gedachten had? Geen probleem! Je kunt je product retourneren, onder een paar voorwaarden.

1. Stuur binnen 30 dagen na ontvangst van het product een e-mail naar support@jungleskull.nl waarin u aangeeft dat u het artikel wilt retourneren. Vermeld in deze e-mail uw naam, ordernummer, productnaam en bij voorkeur (maar niet verplicht) de reden van retournering.

2. Stuur vervolgens het product dat je wilt retourneren terug. Dit is op eigen kosten. Je moet de verzendkosten en de kosten voor douane en invoerrechten betalen. Stuur het pakket naar het volgende postadres: Otto's laan 6, 1217SL, Hilversum, Nederland. Schrijf op een stuk papier je bestelnummer, naam en adres en doe dit in de doos (zo kunnen we zien dat de retour van jou afkomstig is).

Zodra we het product ontvangen, controleren we of er geen schade is en verwerken we je retourzending binnen 5 werkdagen.

Voor retourneren en ruilen gelden de volgende voorwaarden:
- Je krijgt de volledige productprijs vergoed, inclusief de oorspronkelijke verzendkosten, maar niet de kosten voor het retourneren en verwerken.
– Om de volledige productprijs te kunnen vergoeden, moet het product in dezelfde staat zijn als toen we het naar je verzonden (in nieuwstaat). Beschadigde producten of producten die onderdelen missen, kunnen niet worden vergoed. Het product kan ook niet worden terugbetaald als er een onderdeel van het product ontbreekt (bijvoorbeeld de standaard). Pak het pakket daarom zorgvuldig in met de noppenfolie / het kraftpapier waarin het product is geleverd. Als de doos beschadigd is, zorg er dan voor dat je deze vervangt door een onbeschadigde doos zodat het product niet beschadigd aankomt. Op deze manier ontvangt u het in aanmerking komende bedrag terug.
– Het is niet nodig om het product naar ons op te sturen via de 'express' optie van je verzendprovider, tenzij je dit zelf wilt doen (je krijgt dan eerder je geld terug). Deze optie is meestal duurder.

Is je bestelling beschadigd aangekomen?
Neem onmiddellijk contact op met support@jungleskull.nl met foto's (minstens 5) van het kapotte artikel en de doos waarin het werd verzonden. Afhankelijk van de schade krijgt u de productprijs terugbetaald of ontvangt u een vervangend artikel (indien mogelijk, indien voorradig).

 

JUNGLE SKULL
(Jungle Skull is een merk van Sooka BV)
Otto’s laan 6, 1217 SL Hilversum, Noord-Holland, Nederland
BTW: NL862548111B01
KvK: 82640289